onsdag den 29. august 2012

Dagens nar ! Velkommen på forsiden, U stupid ass.

Veteranrytter taget for doping.

Søren Svenningsen, veteranrytter, tidligere holdejer og nuværende bestyrelsesmedlem i Danmarks Cykle Union, er blevet testet positiv i brug af præstationsfremmende stoffer.
Svenningsen, der kører som veteran-rytter, testede 30. juni positiv for testestoron og to forskellige glukokortikoider (binyrebarkhormoner) ved et løb i veteranklassen.

Hold da kæft, tænker jeg....Altså hvor dum er det muligt at være.........
Han fortjener da helt klart at komme på forsiden af min blog - så her er nar-røven.

Faktisk så aner jeg ikke hvem fjolset er - jeg har aldrig hørt om ham........ Jeg tænker, at hvis han også har været dopet, inden han blev veteranrytter, så har han sgu ikke været særlig god, da han da vist aldrig har vundet noget som helst ???? Så enten er alle de andre også dopede, eller også har han været så ringe at ikk engang doping har kunnet hjælpe ham til at blive en "vinder"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar